3 Mayıs 2012 Perşembe

NASIL MÜSLÜMAN OLDU?

Alman Christina Hoffmann nasıl Müslüman olduğunu ve İslâmın kadına emri olan başörtüsünü nasıl takındığını şöyle anlatıyor:

"Ben de diğer insanlar gibi bir insandım. Her şeyim vardı, fakat daima kendimde bir şeyin eksikliğini hissediyordum. Kiliseye çok az giderdim. Zamanla Müslüman kadınlarla münasebetim oldu. Onlarla birkaç defa görüştüm. İslâmiyetin güzelliğini ve bu dinde kadının sağlam yerini tespit etme imkânım oldu. Belli bir araştırma devresinden sonra elhamdülillah Müslüman oldum. 

Müslüman olduğum ilk günlerde bir başörtüsünün benim için zor olacağını düşünmüştüm. Zamanla, İslâmiyeti araştırdıkça başörtüsünün gerekliliğine o kadar inandım ki Müslüman olduğum ilk aylarda başörtüsü taşımadığıma sonradan çok pişman oldum. Çünkü Kur'ân'da bizi Yaratanın kadınlara kesin olarak 'Başlarınızı örtün' emri var. Hem başörtüsü benim kanaatimce kadının güzelliğini tamamlayan mühim bir unsurdur. Muhakkak bu cemiyette başörtü takmak kolay değildir. Bizi rahatsız etmek için bazılarının çirkin hareketi olabilir. Ama mühim değil. BenimMüslüman kardeşlerime tavsiyem aldırmasınlar. Cenneti ve Allah'ın rızasını düşünerek Onun emirlerini yerine getirmeye çalışsınlar. Çünkü her şeyi yapabilecek yalnız Allah'tır. Bizi muhafaza edecek yalnız O'dur."
Christina Hoffmann 

                                                              (ALINTI)

Hiç yorum yok: