1 Mayıs 2012 Salı

LİMAN



Bir limandan çıktık yola,
Rotamız yine ayrı bir limandır şu hayatta.
Varacağımız son liman,
Başlangıcı olacak ebedi bir hayatın
Ve sonu olacak fırtınalı yolculukların.
Arada uğrayacağız bazı yerlere.
Ve biraz nefes alacağız sığ sularda.
Geçici bir rahatlık ve rehavet kaplayacak gönlümüzü belki de.
Belki de kalmak isteyeceğiz sonsuza kadar orada
Ama olmayacak.
Son limana ulaşmak zorundayız bir şekilde.
Öyle ya da böyle varacağız.
Tam yol ileri gitmek için kollamak gerek sakin zamanları.
Sakin zamanlarda yol almalı ve azığımızı sağlama almalı.
Amellerimiz azığımız olsun Rabbim
Sen son limanda beklerken bizi,
Emanetlerini sağ salim ulaştıralım sana.
Sorduğun zaman soruları,
Her birine en doğru cevapları verelim.
Sığ limanlar, geçici rahatlıklar kandırmasın bizi.

Ben fırtınalar arasında boğuşuyorum şimdi.
Hayat denizinde yol alan bir garibim.
Özlüyorum ara sıra sakin limanlarını hayatın
Korkuyorum lakin sağ salim varamamaktan son limana
Emanetleri teslim ederken sahibine,
Tam ve eksiksiz cevap vermek istiyorum sorulara.
Lakin vaktimi çaldılar dünyalık telaşlarla.
Oyaladılar beni her gittiğim limanda.



               YASİN DUYAN

Hiç yorum yok: